داروخانه دکتر محمد صادق زارعی نژاد

تجویز و تعیین دوز دارو به عهده پزشک می باشد و وبلاگ داروخانه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص مصرف خود سرانه دارو ندارد.لطفا جهت سفارش اقلام دارویی مورد نظر با شماره 07153310646 تماس بگیرید.

داروخانه دکتر محمد صادق زارعی نژاد

تجویز و تعیین دوز دارو به عهده پزشک می باشد و وبلاگ داروخانه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص مصرف خود سرانه دارو ندارد.لطفا جهت سفارش اقلام دارویی مورد نظر با شماره 07153310646 تماس بگیرید.

این وبلاگ اهداف ذیل را پیگیری می کند:

- ارایه اطلاعات در مورد داروخانه٬ اقلام موجود ٬ نحوه خدمات٬اقلام کمیاب و...
- توصیه های دارویی در جهت اصلاح فرهنگ مصرف دارو
- مسائل روزمره داروخانه
- پاسخ به سوالات دارویی و معرفی داروهای جدید
- ساخت داروهای ترکیبی
- مشاوره پوست و مو
- مشاوره محصولات آرایشی و بهداشتی و معرفی برندهای جدید
- مکمل های ورزشی و رژیمی

+از شما دوستان عزیزم (همکاران ارجمند داروساز و پزشک ـ علاقمندان به دارو و درمان وبیماران محترم) خواهشمندم ما را در رسیدن به این هدف یاری نمایید.

هرگونه بهره برداری با ذکر منبع مجاز میباشد.

آخرین مطالب

کپسول آناهیل ( آنزیم بروملین )

                                    


                                  کپسول آناهیل 500 (Bromelain 500 GDU)




بروملین ماده اصلی آناهیل، ترکیبی از آنزیم های پروتئولیتیک است که از گیاه آناناس استخراج می شود.



مکانیسم اثر

بروملین دارای اثرات ضد التهابی، ضد درد، ضد تورم، آنتی ترومبوتیک و فیبرینولتیک می باشد و فعالیت فیبرینولیتیک سرم را افزایش وسطح فیبرینوژن پلاسما را کاهش می دهد.

همچنین با کاهش سطح برادی کینین خون باعث کاهش نفوذپذیری رگها شده که نتیجه آن کاهش تورم ودرد است.

بروملین سطح پروستاگلاندین (E2 PGE2 )  و ترومبوکسان (A2 TXA2 ) را کاهش می دهد وچسبندگی مولکولی سطح سلولهای ایمنی خاصی را که درایجاد بیماری آرتریت موثر هستند، تغییرمی دهد.

نتایج تحقیقات نشان می دهند که اثرات ضد درد این دارو، در نتیجه اثر مستقیم آن روی واسطه های درد مانند برادی کینین است ضمناًچنانچه بیمار برای درمان آرتریت، گلوکزآمین استفاده می کند، مصرف همزمان بروملین می تواند جذب گلوکزآمین را تا 90% افزایش دهد.

1-  تسریع بهبود زخم و کاهش اسکار : بروملین آنزیم کلاژناز را فعال کرده و باعث جلوگیری از تشکیل و هیدرولیز کلاژن غیر طبیعی و تغییر شکل یافته دربافت می شود.

2- اثرات ضد التهابی:  بروملین به طور انتخابی ، فقط بیوسنتز پروستاگلاندین هائی را که باعث التهاب می شوند، مهار می کند. این دارو برعکس سایر داروهای ضد التهابی ( NSAIDs) مانع از ساخته شدن پروستاگلاندین هائی که اثرات ضد التهابی دارند، نمی شود.

3- اثرات کمک کننده به هضم غذا: بروملین با اثرات پروتئولیتیک در معده و روده، به هضم پروتئین ها کمک شایانی می کند.

4- اثرات ضد سرطانی : در مطالعات in vitro، اثرات سیتو توکسیک مشخصی ازاین دارو مشاهده شده است.


موارد مصرف:

- تسریع بهبود زخمهای جراحی و اسکار

- تسریع در بازجذب خونمردگی و اکیموز

- کاهش التهاب و تسکین دردهای مفصلی

- اثرات ضد التهابی

- اثرات کمک کننده به هضم

- اثرات ضد سرطان

- کاهش دوره نقاهت در جراحی های زیایی و رینوپلاستی


عوارض جانبی

 عوارض ناخواسته جدی ناشی از مصرف خوراکی بروملین در دوزهای درمانی توصیه شده، گزارش نشده است.

ولی کسانیکه به آناناس، کرفس، هویج، رازیانه، عسل ، زیتون و پاپایین حساسیت دارند، ممکن است به بروملین نیز حساسیت داشته باشند.

مصرف این دارو در برخی افراد ممکن است باعث حالت تهوع، اسهال، استفراغ، خونریزی و راش پوستی شود.


موارد منع مصرف

در بیماران هموفیلی و بیماران دارای نارسائی کبد و کلیه مصرف نشود.


هشدارها و احتیاط

دارو به منظور تسریع دربهبود زخم مصرف می گردد بایستی 48-24 ساعت بعد ازعمل جراحی مصرف شود. مصرف این دارو در بیماران دارای ضربان قلب نامنظم و تاکی کارد، ممکن است ضربان قلب را افزایش دهد.


تداخلات دارویی

 مصرف بروملین جذب آنتی بیوتیکهائی مانند داکسی سیلین و تتراسیکلین را بالا می برد.


 مواد اولیه این محصول ساخت کشور آلمان است که به سفارش شرکت سلامت پرمون امین، درکارخانه داروسازی تسنیم، تحت شرایط GMP و با رعایت استاندارهای دارویی ساخته شده و در داروخانه های سرار کشور توزیع گردیده است.



نظرات  (۱۲۲)

باتشکر .دوره درمان این دارو برای ارتروز ودرد های مفصلی انگشتان پا  چه مدت است؟ بسیار عالی بود.
پاسخ:
باسلام
حداقل 4 ماه
سلام. اگر به کبد چرب گرید2 مبتلا باشیم، مصرف این کپسول مجاز است؟ باتشکر
پاسخ:
سلام
خیر مصرف این دارو مشکلی ندارد
با سلام
آیا بروملین در درمان آرتریت روماتویید هم موثر است ؟
با تشکر
پاسخ:
با سلام 
این دارو التهابات مفاصل را کاهش میدهد منتها درمان اصلی نیست 
با سلام, برای بهبود عمل فیشر و همورویید دکتر برام تجویز کرده , ایا آناهیل نقشی در بهبود زخم و کاهش اسپاسم بعد اجابت مزاج دارد؟
پاسخ:
باسلام 
بله داروی موثری در این زمینه است 
با سلام.می خواستم بدونم ک مصرف این دارو رو فقط برای افزایش اشتها خورد؟عوارض بدی ک نداره؟
پاسخ:
با سلام 
این دارو اثری بر روی افزایش اشتها ندارد
سلام این دارو در درمان قطعی بیماری plcکاربرددارد؟دوره درمان آن چه مدت است؟ باتشکر
پاسخ:
با سلام 
کلا این دارو برای کاهش التهابات موثر است و دوره ی درمان ان به شدت ضایعات بستگی دارد
Basalam in daru dar tarmim zakhm angoshtan bimaran sclerodermi  moa
sere v kolan masrafesh dar in bimaran zarar nadare
پاسخ:
سلام 

این دارو در کاهش التهابات و ترمیم زخم موثر است و ممنوعیت مصرفی ندارد.
باسلام برای کیست تخمدان موثر است ?

پاسخ:
سلام 
خیر
سلام ایا برای بیماری واسکولیت مفصلی موثر است 
پاسخ:
با سلام 
این دارو برای رفع هرگونه التهاب مفصلی مناسب است .
باعث خوابالودگی هم میشه؟من همش خوابم!!!!
پاسخ:
با سلام
خیر در فرمولاسیون این دارو ترکیب خواب اوری وجود ندارد
سلام من حدود ١٠ روز است که عمل زیبایی تزریق چربی در صورت انجام داده ام ودچار تورم هستم میخواستم بدونم مصرف این دارو کمک به از بین بردن ورمها میکنه یا نه ؟
پاسخ:
 با سلام 
بله مصرف این کپسول روند بهبود را تسریع و به کاهش ورم و التهابات ناشی از ورم کمک میکند.
سلام
من یک ماهه عمل زیبایی بینی انجام دادم و بینیم و تیغه بینیم ورم داره این قرص برام خوبه؟؟؟؟
و اگ بخوام بخورم چ مدت باید مصرف بشه؟
پاسخ:
با سلام 
بله برای کاهش التهاب و ورم ناشی از عمل موثر است.
بسته به شدت التهاب و ورم بین 1 تا 3 ماه 

سلام .من  سزارین کردم و واسه رفع زخم پزشک به من این دارو رو داده.اما بچه من باقله ای هست.خواستم بدونم چون بهش شیر میدم این مصرف دارو مشکلی بوجود نخواهد اورد.
پاسخ:
با سلام 
خیر مصرف این کپسول مشکلی ندارد
سلام. در التهاب تیرویید هم کاربرد دارد؟
پاسخ:
با سلام 
خیر
با سلام دکتر من برای بعد از عمل لیپوماتیک این دارو را برای من تجویز گرده آیا باید 24 ساعت بعد دارو رو مصرف کنم؟
با تشکر از شما
پاسخ:
با سلام 
با توجه به تجویز پزشک بعد از عمل مصرف دارو مشکلی ندارد
با عرض سلام و خسته نباشید.
لطفاً دوز یا مقدار استفاده درج نمائید...سپاس
پاسخ:
با سلام 
روزانه 1_2 کپسول به فاصله ی یک ساعت بعد از غذا مصرف شود
با سلام
مصرف این دارو برای کاهش غلظت خون مناسب هست؟
پاسخ:
با سلام 
با توجه به اثر آنتی ترومبوتیک و فیبرینولتیک که این دارو دارد تا حدی غلظت خون را کاهش میدهد.
سلام خسته نباشید
اگه فردی کبد چرب داشته باشه و لیورگل۱۴۰ مصرف کنه ،آیا خوردن کپسول آناهیل مشکلی برای فرد به وجود میاره؟
با سپاس
پاسخ:
با سلام 
خیر مشکلی ندارد
با سلام
من این کپسول رو برای پدرم که آرتروز دارن و مادرم که فشار خون دارن میخوام تهیه کنم...مشکل هضم غذا ندارن،قبل از غذا باید بخورن یا بعد از غذا؟
ممنون از سایت خوبتون
پاسخ:
با سلام 
بعد از غذا مصرف شود.
سلام من حدود 9ماه از عمل بینیم گذشته اماهنوز نوک بینیم ورم شدید داره و حدود یک ماه پیش هم کورتون به نوک بینی تزریق کردم،آیا مصرف قرص آناهیل برای من که زمان زیادی از عمل بینیم گذشته موثره؟و تا چه مدت باید مصرف کرد؟
پاسخ:
با سلام 
با توجه به نظر پزشک و جراح مصرف این کپسول مشکلی ندارد
باسلام ایادردرمان فتق بیضه وکاهش درد والتهاب اناهیل اثری دار
پاسخ:
با سلام 
بله 
کسیکه سنگ کلیه دارد می تواند قرص اناهیل استفاده کند
پاسخ:
با سلام 
در موارد بیماری های کلیوی منع مصرف دارد.
سلام
آیا این دارو برای دوران لانه گزینی بعد از VIFمناسب میباشد
پاسخ:
با سلام 
خیر توصیه و تجویز نمیشود.
سلام
آیا مصرف این دارو برای درمان PLEVA موثر است؟ با چه دوزی؟
با آسپرین می توان استفاده کرد؟
ممنون
پاسخ:
با سلام 
در مورد تجویز برای کیس گفته شده لطفا با پزشک متخصص مشورت نمایید 
داروی فوق تداخلی با اسپرین دارد
سلآم! استفآده از "دوعدد کپسول"آنآهیم بآهم و بعد از یک وعده غذآیی(صبحآنه،نآهآر یآ شآم) اشکآلی ندآره؟
پاسخ:
با سلام 
خیر مشکلی ندارد
آیا قرص آناهیل موجود می باشد ؟آدرس داروخانه را میفرمایید
پاسخ:
با سلام 
لطفا با شماره ی 071-53310646 تماس بگیرید
  • حمید رضایی
  • سلام ضمن تشکر و خسته نباشید میخواستم از سایت خوبتون قدر دانی کرده و سلامتی برای دست اندر کاران را از خداوند متعال آرزو مندم.
    پاسخ:
    با سلام 
    سپاس  از لطف شما بزرگوار
    در پناه حق باشید
    سلام
    پاسخ:
    سلام از ماست :)
    سلام. آیا این دارو برای لانه گزینی بعداز انتقال در عمل میکرو اینجکشن اثری دارد؟ داخل بروشور راهنمایی که تو مرکز ناباروری دادن مشخصا اسم برملین رو اورده ونوشته اناناس هم حاوی بروملین هست واین ماده به لانه گزینی کمک زیادی میکنه. ولی شما درجواب سوال مشابه به شخص دیگری گفتید توصیه وتجویز نمیشه... آیا اثر بدی داره؟
    پاسخ:
    با سلام 
    تجویز این دارو فقط با توجه به نظر پزشک متخصص و توصیه های مرکز ناباروری توصیه میشود
    سلام قرص اناهیل برای شخصی ک کلیه سنگ ساز داره مشکل داره
    پاسخ:
    با سلام 
    در مصرف کوتاه مدت خیر مشکلی ندارد.
    باسلام آیا قرص آناهیل برای کسانی که باد فتق دارند مفید میباشد.
    پاسخ:
    با سلام
    با توجه به نظر متخصص تجویز میشود
    باسلام و احترام آیا قرص آناهیل می تواند جایگزین قرص آسپرین باشد.
    پاسخ:
    با سلام 
    خیر
    مادر من کبد چرب و سنگ کیسه صفرا دارهف در عین حالازدرد زانو هم رنج میبره. مصرف این دارو منافاتی با داروهای دیگرش نداره؟! ممنون که راهنمایی میفرمایید
    پاسخ:
    با سلام 
    شما اسم داروهایی که ایشون مصرف میکنند رو ذکر نکردید 
     آیا این دارو برای افرادی که:
    ۱- غلظت‌ خون بالا،
    ۲- فشار خون بالا
    دارند توصیه‌ میشود؟
    با چه دوز و میزان مصرفی؟
    پاسخ:
    با سلام 
    در موارد منع مصرف این دارو به بیماری های قلبی و فشارخون اشاره ای نشده اما با توجه به این بیماری های زمینه ای مصرف اناهیل با تشخیص و تجویز  پزشک متخصص  بلامانع است 
    سلام عرض شد، باورم نمیشه از سال 94 به کامنتا پاسخ دادید، واقعا دست خوش
    من در اثر مصرف الکارنتین برای لاغری،دچار غلضت خون شدم، مطالعه که کردم آسپرین عوارض زیادی داشت،اما گفته بودن بروملین جایگرین مناسبی برای آسپرینه، صرفا برای رقیق تر کردن خون گفته بودن جایگزینشه،من هم برای همین میخوام، دست و پام همش خواب میره و میگیره،چشامم سیاهی میره نه زیاد، یه کم هم سرگیجه دارم، تو تمرین باشگاه هم دست و پام میلرزه
    پاسخ:
    با سلام 
    سوال هایی که در وبلاگ مطرح میشود به صورت هفته ای پاسخ داده میشوند.
    با توجه به اینکه شما ورزشهای سنگین و بدن سازی انجام میدهید و با توجه به علایمی که ذکر کردید به شما پیشنهاد میشود جهت بررسی عملکرد کلیه و کبد و قلب به متخصصین مراجعه نمایید.
    ببخشید که باز سوال میکنم

    اسنوکومارول و وارفارین، که برای کاهش انعقاد خون مصرف می‌شوند و همچنین هورمون‌های دارویی تیروئید با ال- کارنیتین تداخل دارد.
    فک کنم به این دلیل باعث غلضت خونم شده،چون تا قبل از مصرف الکارنتین هیچ مشکلی نداشتم
    البته هیدروکسی هاردکور الیت _ الکارنتین _ و bcaa 2200 با قرص ب1و ب6 رو با هم استفاده میکنم،تازه دو روزه شروع کردم و فک میکنم خونم غلیظ شده
    پاسخ:
    لطفا هیچ دارویی رو به صورت سرخود مصرف ننمایید و جهت چکاپ کامل به متخصص مراجعه نمایید
    این کپسول براى درمان وزوز گوش هم موثر است؟
    پاسخ:
    با سلام 
    در صورتی که وز وز گوش در اثر التهاب باشد بله موثر است 
    سلام و عرض ادب
    بنده ١٧ ماهه بینی ام را عمل کردم(بینى گوشتى و غضروفی با پوست ضخیم) کماکان بینى بنده ورم داره ،من به تازگى این کپسول آناهیل را شناختم بعد  از این مدت آیا خوردن این کپسول تسریع در کاهش ورم میکند؟

    ممنون
    پاسخ:
    با سلام 
    بله
    سلام من هرموقه آناناس بخورم صورتم جوش میزنه آیا مصرف این کپسول با توجه به اینکه از آناناس گرفته شده باعث ایجلد جوش میشه؟
    پاسخ:
    با سلام 
    بله
    باسلام واحترام
    ایا اناهیل صرفا برای زیبایی پوست کاربرد داره
    پاسخ:
    با سلام 
    به قسمت موارد مصرف این دارو مراجعه کنید
    سلام من مشکل عدم تعادل دارم
    به دکرت گوش و حلق و بینی مراجعه کردم
    این دارو برام تجویز کرد
    اما با توضیحاتتون من هیچ دلیلی در مصرف نمیبینم
    سلام 
    پدر من دیابتی هستن و کراتین 3.5 دارن مصرف این قرص برای ایشون ممنوعیت داره
  • مینا محمدی
  • سلام
    پدر من دیابتی هستن و کراتین 3.5 دارن .منعی برای استفاده از این قرص دارن؟
    پاسخ:
    با سلام 
    خیر مشکلی ندارد
    برای کمک به درمان مبتلایان به کولیت اولسروز هم این دارو موثر است؟
    پاسخ:
    با سلام 
    مستند درمانی وجود ندارد
  • جلال جلیلی
  • با سلام آیا آناهیل برای حساسیت فصلی موثر است؟
    پاسخ:
    با سلام 
    خیر
    سلام 
    میخواستم بدونم روی باد فتق تاثیر داره ؟!
    پاسخ:
    با سلام 
    در این زمینه مستند درمانی وجود ندارد
    با سلام  دکتر بخاطر درد در کتفم این دارو برای من نوشته . از طرفی بخاطر عفونت سینوس داروی آنتی بیوتیک مصرف میکنم آیا تداخل دارویی با هم ندارند .
    پاسخ:
    با سلام خیر
    با سلام 
    دختر خواهر من 4 روز دچار سوختگی شده این قرص برا مناسب هست 
    پاسخ:
    با سلام بله
    سلام .ببخشید من شقاق مقعد دارم آیا کپسول آناهیل برای درمان شقاق و فیشر اثر بخش است ؟ 
    پاسخ:
    با سلام 
    بله
    التهاب ناحیه را کاهش و ترمیم زخم را بهبود میدهد
    باسلام میخاستم بدونم این دارو میشه به عنوان یک مکمل رژیم غذایی برا چاقی وشادابی پوست استفاده کرد؟
    پاسخ:
    با سلام 
    بله 
    سلام آیاباعث تاخیر پریود می شود
    پاسخ:
    با سلام 
    خیر
    سلام و خستخ نباشید من الان ۱۲ روز که بینی مو عمل کردم و بینی ام گوشتی بوده الان نوک بینیم و نصفی از صورتم خیلیییی ورم داره و این موضوع برام خیلی اذیت کنندست همه میگن برای کاهش ورم کرفس بخور ولی اصلا طعم کرفس رو دوس ندارم و دوستی هم این کپسول رو معرفی کرو برای کاهش ورم میخواستم بدونم تاثیر گذار است و تا چه مدت باید مصرف کنم...با تشکر و سپاس
    پاسخ:
    با سلام 
    1 تا 2 ماه 
    با سلام 
    من سزارین شدم و دکترم آناهیل تجویز کرده مدت زمان مصرف رو میشه بگید چند وقت باید استفاده کرد؟
    با سلام 
    من سزارین شدم و دکترم آناهیل تجویز کرده مدت زمان مصرف رو میشه بگید چند وقت باید استفاده کرد؟
    پاسخ:
    با سلام 
    1 تا 2 ماه
    سلام من نزدیک یک ساله بینیمو عمل کردم و هنوز ورم داره خوردن آناهیل تاثیر داره؟؟؟؟
    پاسخ:
    با سلام بله
    سلام، ببخشید مصرف این دارو همراه سیپروترون استات و استرادیول مشکلی ایجاد نمی کنه ؟
    دکتر پوست برای زخمم کرم سیکابیو بایودرما تجویز کردن که پوستم نسبت به کرم حساسیت نشون داده و قرمز شد که دکتر گفتن قطع مصرف کنم. مصرف این دارو وضعیت زخمم رو بدتر نمی کنه؟
    پاسخ:
    با سلام 
    خیر 
    مصرف این دارو بهبود زخم را تسریع میکند
    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم آیا این دارو در کاهش درد میگرن هم موثره و اگه موثره فقط باید موقع درد ازش استفاده کرد یا هروز وچند عدد باید باشه
    ممنون میشم اگه پاسخ بدین. 
    سلام مصرف این دارو با قرص گلوکوفاژ تداخل ایجاد نمی کند؟باتشمر از پاسخ شما
    پاسخ:
    با سلام 
    خیر
    سلام،دو هفته اس که عمل ابدو انجام دادم و درد و ورم دارم ،ایا کپسول آناهیل کمک میکنه که سفتی و درد و ورمم کمتر بشه؟
    پاسخ:
    با سلام
    بله
    سلام ممنون از سایت خوب تان  من ناراحتی قلبی وگوارش  معده دارم  ودرد های آرتروز  وراپامیل والسارتان  فلاکاینید  وپنتوپرازول  میخورم اخیرا  مدتی است درد های دنده‌ای ومعده ام بیشتر درمی کنه  با مراجعه  به دکتر مغز واعصاب  اناهیل ومنیزیم وکلسیمدادها ودرد هام بهتر شدهاند وحدودا  یک هفته ا ست ولیحالا  دچار آبریزش  ازبینیوچشم شده ام  سه روزه    لطفا  راهنمایی کنید  با نشکر 
    پاسخ:
    سلام 
    این مشکل مربوط به مصرف این داروها نیست و احتمالا سرما خوردگی یا حساسیت میباشد
    سلام من وز وز گوش دارم . حس میکنم برو ملیین میخورم بهتر میشم . روز ۲ کپسول میخورم . مشکل کبدی کلیوی هم ندارم . میخواستم بدونم تا کی میتونم ادمه بدم بدون اسیب ؟ ایا مادام العمر میتونم ؟
    پاسخ:
    با سلام 
    لطفا به متخصص مراجعه کنید و از مصرف خود سرانه دارو پرهیز کنید 
    علت این مشکل حتما باید مشخص شود
    سلام آناهیل برای زخم های عمیق هم باعث بهبود میشود مثل جراحی کیست پیلونیدال؟
    پاسخ:
    با سلام 
    روند بهبود را تسریع میدهد
    با سلام 
    میخاستم بدونم ایا کپسول انهیل رو میشه از قبل عمل جراحی بینی مصرف کرد؟
    یعنی باعث خونریزی حین عمل نمیشه؟
    پاسخ:
    با سلام 
    مصرف دارو بعد از عمل توصیه میشود
    سلام . میخواستم بپرسم مصرف طولانی مدت این کپسول مثلا برای مدت یک سال روزی ۲ عدد مشکلی ندارد ؟
    پاسخ:
    با سلام  
    خیر

    سلام

    بعد از سزارین دکتر بهم اناهیل داده

    ممکنه باعث کاهش شیرم بشه؟احساس میکنم شیرم کم شده

    پاسخ:
    با سلام 
    خیر تاثیری ندارد
    با سلام و عرض وقت بخیر٤روز هست که تزریق چربى انجام دادم و روزى دو عدد آناهیل مصرف کردم،امروز که نخوردم صورتم درد گرفت ...تا چند روز باید مصرف کنم؟... آیا این حس صفتى چربى ها در اثر گذر زمان و مصرف آناهیل رفع میشه؟
    پاسخ:
    با سلام 
    مدت زمان مصرف بستگی به نظر پزشک متخصص دارد ولی معمولا دوره ی سه ماهه باید مصرف شود
    با سلام
    من حدود دو سالی میشه که از درد زانو رنج میبرم، دکتر تشخیص آرتریت رماتوئید را داده|، فعلا از داروی شیمیایی استفاده نمیکنم، فقط در رژیم غذایی توجه دارم و ورزش میکنم، می خواستم بدونم که میتونم آناهیل را مصرف کنم بدون تجویز دکتر و به چه میزان برای چه مدتی؟ تشکر
    پاسخ:
    با سلام 
    باعث کاهش التهاب و درد میشود اما درمان نمیکند.
    سلام وقت بخیر من از این کپسول به مدت یک هفته برای تورم و کبودی ناشی از تزریق ژل  استفاده کردم خیلی موثر بود اما الان مدت ۱۸روز که خونریزی ناشی از پریود قطع نشده البته من قباا حساسیت دارویی داشتم و پلاکتم پایین میومد ممکنه این دارو هم در کاهش پلاکت تاثیر داشته؟ 
    پاسخ:
    با سلام 
    بله این دارو ممکنه باعث کاهش پلاکت بشود 
    در زمان پریود از مصرف این دارو خودداری شود.
    سلام وخسته نباشید..ممنون ازحوصله ووقتی که میزارید..سوالی که دارم اینه برای کسانی که بینی عمل کردن برای کاهش ورم روزی چن عدد ازاین قرص استفاده کنن؟لطفا جواب بدید روزی چن عدد؟بعد ازغذا یاقبل ازغذا...لطفا جواب بدید42..ممنونم
    پاسخ:
    با سلام 
    2 عدد در روز
    سلام ، من هفته ی پیش جراحی زیبایی شدم و دکتر این قرص رو تجویز کرد ، واقعا خیلی موثر بود ، از سایت خوبتون هم که با حوصله جواب کامل همه رو دادین خواستم تشکر کنم 🙏
    موفق باشید 🌹
    پاسخ:
    با سلام 
    خواهش میکنم در خدمت هستیم.
    باسلام.من خانومی هستم  24 ساله،متاسفانه مدتیه که یک احساس سوزشی یا تیر کشیدن از پشتم یا حتی کنار پهلوهام را حس میکنم .به طوری که پاشنه پام که زمین میاد هم درد میگیره.اما دردش همیشگی نیس.بعضی وقتا زیاد بعضی وقتها هم اصلا.خواستم بدونم خوردن این قرص میتونه مفید باشه یا نه؟دکتر ارتوپد هم مراجعه کردم متوجه نشد.خواستم بدونم اگه شما میدونین راهنمایی کنین.ت
    پاسخ:
    با سلام 
    برای تشخیص نوع مشکل باید به متخصص مراجعه نمایید.
  • نی نی بختیاری
  • سلام برای بعد از تزریق چربی ب صورت هم میتوان استفاده کرد اناهیل رو؟؟
    پاسخ:
    با سلام 
    خیر
    سلام... میخواستم بدانم آناهیل بر بهبود ازوفاژیت اثرگذار است؟
    پاسخ:
    با سلام 
    التهاب را کاهش میدهد.
    سلام واسه جای کشیده شده شدن دندون خوبه؟
    پاسخ:
    با سلام 
    برای کاهش درد و التهاب موثر است .
    سلام .ببخشید من فیشر مزمن دارم و جراح عمومی گفتن لازم ب جراحی نیست .استفاده از این دارو باعث میشه اون زائده ها از بین بره؟یا فقط بعد عمل مصرف بشه خوبه؟
    پاسخ:
    با سلام 
    خیر باعث از بین رفتن زایده نمیشود اما در بهبود علایم و کاهش التهاب و درد موثر است .
    با سلام، من تاندون دستم کمى یاره شده دکتر این قرص را تجویز کرده روزى یک عدد، ایا براى این بیمارى موثر است.
    پاسخ:
    با سلام 
    بله برای ترمیم مناسب است 
    سلام من پرده بکارتم دچار ساییدگی و زخم شده ایا مصرف اناهیل تاثیری در ترمیم ان دارد؟
    پاسخ:
    با سلام 
    خیر 
    سلام وقت بخیر
    ۱. آیا کبد چرب غیر الکلی، نارسایی کبد محسوب میشود؟
    ۲. آیا بیماری که به تجویز پزشک متخصص قلب آسپیرین مصرف میکند و مبتلا به کبد چرب غیر الکلی هم هست میتواند بروملین را جایگزین آسپیرین کند؟ یا ضرر دارد؟

    متشکرم که وقت میذارید و پاسخ میدید
    پاسخ:
    با سلام 
    هیچ دارویی را بدون نظر پزشک یکباره قطع ننماید 
    در باره کبد چرب هم داروی liver care  پیشنهاد میشود.
    با سلام
    میخواستم ببینم این قرص رو میشه جای گزین آسپرین کرد برای غلظت خون 
    ممنون
    پاسخ:
    با سلام
    خیر نمیتوان جایگزین کرد
    سلام من به مدت یک ماه تزریق چربی صورت انجام دادم دکتر آناهیل به من تجویز کرده ومن مصرف میکنم من احساس میکنم که  پوست گوشه ی چشمم یه حالت لک شده ،آیا به خاطر مصرف آناهیل هستش
    پاسخ:
    با سلام 
    خیر این عارضه برای این دارو در هیچ منبعی ذکر نشده
    با سلام،میخواستم بدونم مصرف اناهیل برای رفع کبودی زیر چشم موثر است یا نه ؟
    پاسخ:
    با سلام 
    در صورتی که سیاهی زیر چشم به علت خون مردگی یا عمل باشد مصرف این دارو موثر است 
    سلام ،خسته نباشید. من مدتی از عینک با وزن سنگین استفاده کردم که باعث شد استخوان بینیم ورم کنه و درد بگیره. بعد از مدتی ظاهر بینیم تغییر کرد و قسمتی که ورم کرده بود سفت شد میخاستم ببینم این دارو به من کمکی میکنه یا نه. ممنون
    سلام ،خسته نباشید. من مدتی از عینک با وزن سنگین استفاده کردم که باعث شد استخوان بینیم ورم کنه و درد بگیره. بعد از مدتی ظاهر بینیم تغییر کرد و قسمتی که ورم کرده بود سفت شد میخاستم ببینم این دارو به من کمکی میکنه یا نه. ممنون
    پاسخ:
    با سلام 
    مصرف این دارو ممکن است باعث کاهش التهاب و ورم در ناحیه بشود
    با سلام.من هفته قبل میکرونیدیلینگ انجام دادم.صورتم یکم قرمزی و التهاب داره.استفاده از این قرص ،کمکی میکنه!؟متشکرم
    پاسخ:
    با سلام
    بله 
    کمتر در معرض افتاب و مواد ارایشی قرار گرفتن و مصرف این دارو  به کاهش التهابات و قرمزی کمک موثری میکند
    سلام وقت بخیر من دوماه پیش از آناهیل برای درمان زخم دهانه رحم استفاده کردم . که خداروشکر خوب شدم میتونم برای پیش گیری دوباره این قرص مصرف کنم ؟ محدودیت نداره ؟ 
    پاسخ:
    با سلام 
    خیر مصرف ان محدودیت ندارد اما برای پیشگیری توصیه نمیشود
    سلام آیا این دارو برای ترمیم ترک استخوان موثر هست؟من دندم ترک خورده این دارو رو بهم پیشنهاد کردن ،
    پاسخ:
    با سلام 
    بله روند ترمیم و التیام را تسریع میکند
    سلام خسته نباشین.دکتر من ٢٨ روز پیش عمل زیبایی بینی انجام دادم ودچار کبودی زیاد زیرچشمام شدم.دوهغته بعداز عمل دکتر قرص اناهیل رو تجویز کردن چون کبودی و ورم پای چشمم تغییر محسوسی نداشت.بعدازمصرف اناهیل خونمردگی پای چشمم برطرف شد الان روز ٢٨ بعدازعمله که خونمردگی برطرف شده ولی کبودی محسوسی زیرچشمام دارم.ادامه مصرف اناهیل به من کمک میکنه؟
    پاسخ:
    با سلام 
    بله مصرف این دارو بعد از عملهای جراحی روند ترمیم و بهبود را تسریع میکند
    سلام دکتر  پوست من برای زیبایی کپسول آناهیل تجویز کردن و در این مدت یک ماه واقعا خیلی پوستم خوب شده با اینکه فقا
    اینکه فقط روزی یک قرص میخورم  میخواستم بپرسم مصرف 
    همیشگی آناهیل مشگلی ایجاد نمیکنه 
    ممنون میشم اگه پاسخ بدین
     با سلام  دکتر پوست قرص آناهیل  فقط برای جوان ساز ی پوست 

    به من تجویز کرده و در مدت یک وماه ونیم که مصرف کردم 
    واقعا خیلی موثر بوده  میخواستم بدون  مصرف همیشگی این دارو
    عوارضی ندارد ویا باید مدت خاصی استفاده کنم 
    ممنون میشم اگه پاسخ بدین 
    پاسخ:
    با سلام 
    خیر مصرف همیشگی ان مانعی ندارد
    سلام . ممنون از آینکه با صبر و حوصله به سوالات  پاسخ میدهید واقعا.  من میخواستم بپرسم من میتونم قبل از انجام عمل لیپوماتیک برای تسریع در التهاب بعد از عمل  آناهیل رو مصرف کنم؟
    پاسخ:
    با سلام 
    بله 
    با سلام یه سوالی داشتم من به گفته یکی از آشنایانم دوحبه سیر تازه رو داخل واژنم شیاف کردم و خوابیدم تا صبح الان خوندم باعث زخم رحم میشه آیا آناهیل بخورم با نه که البته تا الان دوتا خوردم به همراه ویتامین سی و ب کمپلکس یه جوریه داخلش نه سوزش داره نه خارش یه جوریه چه کنم؟
    با سلام یه سوالی داشتم من به گفته یکی از آشنایانم دوحبه سیر تازه رو داخل واژنم شیاف کردم و خوابیدم تا صبح الان خوندم باعث زخم رحم میشه آیا آناهیل بخورم با نه که البته تا الان دوتا خوردم به همراه ویتامین سی و ب کمپلکس یه جوریه داخلش نه سوزش داره نه خارش یه جوریه چه کنم؟
    پاسخ:
    با سلام 
    لطفا از انجام درمانهای خودسرانه و بی پایه علمی و پزشکی خودداری کرده و 
    به پزشک متخصص زنان جهت معاینه مراجعه نمایید
  • امیر صادقپور
  • با سلام بنده برای سومین بار عمل جراحی فتق اینگوال شکمی بزرگ انجام دادم و دکترم یه مش بزرگ تو شکم قرار داده ایا این دارو آناهیل مفیده برام یا نه.
    ؟ والان حدودا ۴۰ روز که عمل شدم با سپاس از راهنمایتون
    پاسخ:
    با سلام 
    لطفا با پزشک متخصص خود جهت مصرف دارو مشورت نمایید
    سلام،من با تجویز پزشک دارو را مصرف میکنم و صورتم پر از جوش ریز شده
    علت چیست؟
    پاسخ:
    با سلام 
    ممکن است عوارض این دارو باشد
    لطفا با پزشک مشورت نمایید
    باسلام من ۱۰ روز دیگه نوبت عمل زیبایی بینی دارم واز حالا قرص آناهیل مصرف می کنم تادچار کبودی زیر چشم نشوم آیا مشکلی ندارد
    پاسخ:
    با سلام 
    خیر مصرف ان بلامانع است 
    آیا برای درد مفصل شانه در دست موثر و مفید
    است؟مدت و تعداد کپسول مصرف روزانه چقدر است ؟با تشکر.
    آیا برای درد مفصل شانه در دست موثر و مفید
    است؟مدت و تعداد کپسول مصرف روزانه چقدر است ؟با تشکر.
    با سلام ،آیا بروملین در مورد درد دست از ناحیه شانه هم میتونه مفید و موثر باشه .ممنون از پاسخ شما. 
    پاسخ:
    با سلام 
    در صورتی که موضع التهاب و تورم داشته باشد بله 
    در هر صورت علت اصلی درد شانه باید بررسی شود
    سلام .خسته نباشید.این دارو برای ورم شکستگی پا موثره یا خیر
    پاسخ:
    با سلام 
    بله برای کاهش التهابات  و درد کاربردی ست
    با سلام و عرض ادب
    من دو هفته ی پیش عمل کاشت مو داشتم به روش fut. یه قسمت ۳ سامتی از بخیه ی پشت سرم هنوز جوش نخورده و بینش بتزه
    مصرف تن قرص تو بهبود زخم و جوش خوردن محل بخیه تاثیر داره؟
    پاسخ:
    با سلام 
    بله جهت کاهش التهابات و بهبود زخم موثر است 
    باسلام من یک هفته پیش تزریق چربی زیر چشم داشتم و کبودی زیر چشمم رفع نشده با دکترم تماس گرفتم ایشون کپسول آناهیل گفتند مصرف کنم آیا کبودی را کامل رفع میکنه یا قرص دیگه هم استفاده کنم?
    پاسخ:
    با سلام 
    همین داروی توصیه شده را مصرف نمایید
    سلام 
    این دارو برای ارتروز زانو موثر است؟
    پاسخ:
    با سلام 
    بله در کاهش التهابات و درد موثر است 
    سلام خسته نباشید 
    قرص آناهیل بعد از عمل ماموپلاستی نیز موثر است؟
    پاسخ:
    با سلام 
    بله برای کاهش التهابات و بهبود روند ترمیم موثر است 
    سلام... ایا مصرف این قرص تاثیری تو ازمایش خون یا عدم اعتیاد داره؟ 
    ممنون میشم جواب بدید 
    پاسخ:
    با سلام 
    خیر
    سلام خسته نباشید من تازه زایمان کردم و دکترم برای ترمیم بخیهام آناهیل تجویز کردن بعد مصرف ۱۰ روز دچار تپش قلب شدید شدم که دکتر قلب میگن باید ابلیشن کنم میخواستم بدونم از مصرف اناهیل ممکنه تپش گرفتم یا نه ایا مصرفش را ادامه بدم یا قطع کنم ممنونم
    سلام خسته نباشید من تازه زایمان کردم و دکترم برای ترمیم بخیهام آناهیل تجویز کردن بعد مصرف ۱۰ روز دچار تپش قلب شدید شدم که دکتر قلب میگن باید ابلیشن کنم میخواستم بدونم از مصرف اناهیل ممکنه تپش گرفتم یا نه ایا مصرفش را ادامه بدم یا قطع کنم ممنونم
    پاسخ:
    با سلام 
    خیر ارتباطی به مصرف این دارو ندارد
    با سلام.
    آیا این قرص برای کسانی که فاویسم دارن ضرر داره؟
    پاسخ:
    با سلام 
    خیر مصرف ان بلامانع است 
    سلام و عرض ادب
    ممنون از همه‌ی توضیحات مفید و جامعی که در مقابل سوالات دوستان داشتید خواستم بگم اگر دوستان کمی وقت بگذارند و  سوال و جوابهای بالا رو‌بخونند هم اطلاعاتشون زیاد میشه و هم اینکه اینقد سوال تکراری نمیکنند
    من هم از این طریق به جواب همه‌ی سوالهام رسیدم
    پیروز و سعادتمند باشید
    پاسخ:
    با سلام ممنون از توجه شما دوست عزیز
    میبخشید برای فیبرم رحم تاثیر داره؟
    پاسخ:
    با سلام 
    خیر 
    سلام وقت به خیر دکتر زنان به خاطر التهاب واژن برام قرص اناهیل نوشتن اما نمیدونم چند روز و چه تعداد باید بخورم ایا یک بسته ٣٠ تایی کافیه؟ ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    با سلام 
    روزی دوعدد تا اتمام دارو و مراجعه مجدد به پزشک
    سلام
    من چند روز پیش لیزر پیگمانتاسیون انجام دادم و پوستم واکنش شدید نشون داد و دچار سوختگی شدید شد و در قسمت آرنج چپم سوختگی بهمراه تاول ایجاد شد. پزشک همراه با سایر داروهای موضعی آناهیل هم برای من تجویز کرد. خواستم بدونم تاثیر این دارو تا چه حد هستش و آیا جای زخمها و سوختگی رو میتونه بطور کامل درمان کنه تا حدی که جاش نمونه؟ مصرف تا چند وقت باید ادامه داشته باشه و چند روز بعد از شروع مصرف عملکرد و تاثیرگذاری دارو نمایان میشه؟
    با تشکر
    پاسخ:
    با سلام این دارو فقط به کاهش درد و ترمیم سریع زخم و التهاب کمک میکند برای رفع جای سوختگی از کرم های ضد لک و ضد اسکار استفاده نمایید
    سلام مصرف این دارو با قرص ال دی مشکلی به وجود نمی آورد؟
    پاسخ:
    خیر
    سلام.
    مصرف قرص اناهیل با تتراساکلین مشکل داره؟ 
    پاسخ:
    خیر
    سلام مادر قرص آسپرین استفاده می کنه ، آیا برای درد مفاصلش می تونه از قرص آناهیل استفاده کنه؟
    پاسخ:
    بله مانعی ندارد
  • معصومه باقری
  • سلام من سزارین کردم دو روز بعد عفونت کرد جای بخیه و بخیه رو محل عفونتو شکافتن ک عفونتشو خالی کردن الان زخمم بازه دکتر واس قرص اناناس نوشته ایا تاثیر داره و اینک بچم زردی داره بد نیس واسش ک شیر میدم
    پاسخ:
    خیر مشکلی ندارد
    سلام آیا مصرف آناهیل در اوایل بارداری ماه دوم بخاطر یک زخم روی بدن مضر است؟ ممنونم 
    پاسخ:
    لطفا بدون نظر پزشک از مصرف خود سرانه دارو خودداری کنید
    سلام وقتتون بخیر من حدود یک ماه پیش کاشت چال لپ انجام دادم ولی به‌جای سه روز که دکترم گفته بودن اشتباها یک هفته اناهیل مصرف کردم حالا تقریبا اثری ازش نمونده و خیلی کمه ممکنه دلیل ترمیم شدن چالم این باشه؟
    پاسخ:
    خیر
    با سلام . ببخشید من دو هفته از عمل توده برست گذشته ایا از الان شروع کنم تاثیری روی اسکار دارد یا خیر 
    پاسخ:
    بله
    سلام برای بیماران دیابتی مشکلی ندارد
    پاسخ:
    خیر
    سلام میخواستم بدونم که ایا واسه ی جوش های صورت هم خوبه ؟؟
    پاسخ:
    خیر

    با سلام 

    من یه هفته پیش عمل کیست مویی (سینوس) داشتم این دارو برا ترمیم سریع تر خوبه؟

    این دارو ب ای بدن یا زخم ضرر نداره

    پاسخ:
    بله بهبود زخم را تسریع میبخشد

    سلام ببخشید کسی صورتش سوخته باشه وکمی عفونت کرده فقط مصرف قرص اناهیل کافیه برای رفع عفونت والتهاب یا قرص سفال ایکس هم باید بخورد ممنون  ومن همچنین هپاتیت اتوایمیون دارم مشکلی نداره این قر

    ص مصرف کنم 

    پاسخ:
    سلام خیر برای درمان اناهیل به تنهایی کافی نیست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی