داروخانه دکتر محمد صادق زارعی نژاد

تجویز و تعیین دوز دارو به عهده پزشک می باشد و وبلاگ داروخانه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص مصرف خود سرانه دارو ندارد.لطفا جهت سفارش اقلام دارویی مورد نظر با شماره 07153310646 تماس بگیرید.

داروخانه دکتر محمد صادق زارعی نژاد

تجویز و تعیین دوز دارو به عهده پزشک می باشد و وبلاگ داروخانه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص مصرف خود سرانه دارو ندارد.لطفا جهت سفارش اقلام دارویی مورد نظر با شماره 07153310646 تماس بگیرید.

این وبلاگ اهداف ذیل را پیگیری می کند:

- ارایه اطلاعات در مورد داروخانه٬ اقلام موجود ٬ نحوه خدمات٬اقلام کمیاب و...
- توصیه های دارویی در جهت اصلاح فرهنگ مصرف دارو
- مسائل روزمره داروخانه
- پاسخ به سوالات دارویی و معرفی داروهای جدید
- ساخت داروهای ترکیبی
- مشاوره پوست و مو
- مشاوره محصولات آرایشی و بهداشتی و معرفی برندهای جدید
- مکمل های ورزشی و رژیمی

+از شما دوستان عزیزم (همکاران ارجمند داروساز و پزشک ـ علاقمندان به دارو و درمان وبیماران محترم) خواهشمندم ما را در رسیدن به این هدف یاری نمایید.

هرگونه بهره برداری با ذکر منبع مجاز میباشد.

آخرین مطالب

آمپول پرولوتون ، Proluton Depot


Proluton Depot ، ساخت آلمان ، شرکت BAYER SCHERING PHARMA




آمپول پرولوتون Proluton Depot نام ژنریک، Hydroxyprogesterone Caproate USP حاوی پروژسترون طولانی اثر که برای موارد تهدید به سقط، سقط تکراری، ناباروری ناشی از نارسایی جسم زرد، و آمنوره اولیه و ثانویه به کار می رود.


مکانیسم اثر
دارو سبب مهار اوولاسیون و افزایش ضخامت مخاط سرویکس می شود.
همچنین از طریق مکانیسم ناشناخته سبب مهار رشد و توسعه سلول های سرطان آندومتر می شود.



عوارض جانبی
تهوع، یبوست، اسهال، استفراغ، تغییر در اشتها و وزن، احتباس مایع، ادم، آکنه، راش های آلرژیک، ریزش مو، هیرسوتیسم، خستگی، بی خوابی یا خواب آلودگی، سردرد، تب، دیس منوره، آمنوره، علائم مشابه با سندروم قبل از قاعدگی، افسردگی، ترومبوفلبیت، آمبولی ریه، درد در محل تزریق، تندرنس و بزرگ شدن پستان ها، یرقان کلستاتیک.


اشکال دارویی
آمپول 250 و 500 میلی گرم


هشدار
در موارد سابقه هرپس در بارداری و تومورهای کبدی نباید استفاده شود.
در مورد آثار جنینی این دارو مطالعه کافی صورت نگرفته است ولی در حال حاضر عوارض جنینی خاصی اثبات نشده است.
در صورت تجویز توسط پزشک، منافع باید در مقابل معایب سنجیده شود.












نظرات  (۳۴)

درود؛لطفأ جهت خرید آمپول پرولوتن میزنین تولید آلمان بنده رو راهنمایی فرمایید؛درصورت موجودبودن لطفأنحوه سفارش یافروش وقیمت هرعدد یا جفت رو باپیامک یاتماس باشماره همراه ۰۹۱۰۶۵۰۳۰۱۰ به بنده اطلاع بدین؛بی نهایت ازشماسپاسگذارم
پاسخ:
با سلام 
متاسفانه فعلا این آمپول موجود نیست 
با عرض سلام میخواستم بدونم این دارو موجود هست یا ن؟؟؟
شماره پیامک 09186785066 لطفا سریعتر جواب بدین خیلی مهمه
خیلی ممنون.
پاسخ:
با سلام 
خیر موجود نیست 
باسلام
من از داروخانه های شیراز خریده ام

سلام

من این امپول رو در شیراز خریدم

 

سلام
من هم کرمان هستم و تهیه کردم همینجا
تشکر از اطلاع دهی تون
سلام بنده در اصفهان این آمپول رو خریداری کردم
سلام 
یک زن 23ساله بار دار این آمپول رو به سفارش پزشک معالجش مصرف کرده و دو سه روز از کمر درد خلاص شده، آیاموارد مصرف این آمپول به غیر از موارد یادشده،برای کاهش درد کمر یک دوشیزه بیست سال توصیه میشود؟ 
در ضمن این آمپول درتمام داروخانه ها به وفور به قیمت بادفترچه هشت هزار تومان یافت میشود به نظر میاید سفارش دارو از ترکیه میاید.
پاسخ:
با سلام 
خیر این دارو فقط برای درمان موارد ذکر شده است  
سلام این آمپول موجوده؟
پاسخ:
با سلام 
در حال حاضر خیر
سلام شرایط نگهداری این آمپول رو میخواستم بدونم
پاسخ:
با سلام 
شرایط نگهداری خاصی ندارد
سلام من دو مرحله هر بار پنج عدد از این آمپول رو از داروخامه سیزده آبان به راحتی تهیه کردم با دفترچه پنج تا بیست هزارو پانصد شد
سلام من شنیدم این آمپول رو نباید داخل یخچال نگهداری کرد اما متاسفانه اشتباها چند روز داخل یخچال بوده اما یخ نزده از نظر ظاهری تغییری نکرده به نظر شما خراب شده؟
پاسخ:
با سلام 
خیر نیازی به نگهداری داخل یخچال ندارد 
در صورتی که در درب یخچال بوده و تغییر رنگ نداده مشکلی ندارد
من ماه پیش از هلال احمر اصفهان خریدم
شماره اطلاعات دازویی شهرتون را پیدا کنید راهنمایی می کنند.
کسی که سابقه هرپس دارد آیا تجویز پرولوتون براش خطرناکه؟با تشکر
پاسخ:
با سلام 
خیر
سلام 
ممنون از اطلاعات خوبتون 
ایا نوع خارجی این دارو فقط با دوز 500 میلی گرم هست ؟
و ایا تجویز باید هفته ای 500 میلی گرم باشه یا نصف اون یعنی 250 میلی گرم؟
عوارض مصرف بیش از حد این دارو چی هست؟
قبلا ممنون از پاسخگوییتون
پاسخ:
با سلام 
دوز 250 هم موجود میباشد
مقدار و دوز مصرفی بسته به نظر پزشک متخصص و مورد درمانی متفاوت میباشد.
عوارض مربوط به این دارو در پست مربوط به ان ذکر شده است 

ممنون از پاسخگویی 
منظور من از عوارض بیشتر عوارضی است که ممکن است روی جنین در دوران جنینی یا بعد از تولد داشته باشه
پاسخ:
با سلام 
خیر در صورتی که با توجه به نظر پزشک و دوز تعیین شده استفاده شود برای جنین و نوزاد بعد از تولد عارضه ای ندارد
با سلام آیا مصرف این دارو سبب بی اختیاری ادرار میشود؟ممنون
پاسخ:
با سلام 
خیر 
سلام امپول پورلوتون با پریمولوت تفاوت داره توضیحات جلدشون همش یکیه لطفا اگه ممکنه راهنمایی کنید ممنون
پاسخ:
با سلام 
این دو دارو متفاوت هستند
با سلام
من آمپول پرولوتون 250 رو میخام اگه موجود دارید لطفأ قیمت و نحوه
خریدشو بهم بگید 
پاسخ:
با سلام 
متاسفانه فعلا موجود نیست
سلام من دیشب همه داروخانه های مشهد رو گشتم هیچ کدوم نداشتن فقط یه جا ایرانیش داشت
سلام دکتر برای ما 250 نوشته هفته ای یک عدد
ولی من فقط 500 رو پیدا کردم
آیا امکان داره نصفش رو تزریق بکنم
و نصفش رو تو سرنگ نگهداری کنم واسه هفته بعد
پاسخ:
با سلام 
نصف امپول قابل تزریق هست اما امکان نگهداری به مدت یه هفته ندارد
سلام
یبوست شدید بعد از تزریق این آمپول را چگونه مداوا کنم؟

پاسخ:
با سلام 
شما میتوانید مصرف فیبر و سبزیجات و روغن زیتون را در رژیم غذایی افزایش بدهید و در صورت اینکه مشکل برطرف نشد با پزشک معالج مشورت نمایید.
با سلام
من هفته 31 بارداری هستم
الان 10 هفته است که آمپول پرولوتون 500 میزنم ولی نصفش
امروز اشتباها بجای نصفش همشو زدم . میخواستم ببینم مشکلی پیش نمیاره؟
پاسخ:
با سلام 
خیر 
سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم اینکه من هفته ۱۸ بارداریم امپول پورلوتون ۵۰۰ اولین بار استفاده کردم موقع تزریق وسط تزریق سرفه شدیدی گرفتم و بعد به سختی نفس میکشیدم وتا حدود ۵ دقیقه سرفه های شدید داشتم میخاستم بدونم ممکنه به دارو حساسیت داشته باشم و اثرش به این سرعت روی بدنم واکنش نشون بده یعنی همون هنگام تزریق؟ اگه حساسیت باشه هفته بعد استفاده بکنم یا نه؟ایا خطری برای جنینها داره در صورت حساسیت؟
پاسخ:
با سلام 
خیر این مشکل بی ارتباط به داروی تجویز شده است 
باسلام و خسته نباشید من دیروز در سی هفته بارداری یک عدد امپول پرولوتون۵۰۰تجویز شد برام از اومجایی که این دارو در ردهxاست چرا تجویز میشه
پاسخ:
با سلام 
جهت جلوگیری از سقط جنین تجویز میشود.
سلام امپول پرولوتن را در کجا نگهداریم
پاسخ:
با سلام 
در دمای اتاق قابل نگهداری ست 
سلام خسته نباشید
من هفته ۸ بارداری ام بعلت لکه بینی دکترم پرولوتون ۵۰۰ هفته ای ی دونه از هفته شش ام تجویز کرده و منم استفاده میکنم. الان تو نت دیدم اگه جنین دخترباشه ،بعلت استفاده دارو در زمان زیر۱۴ هفتگی، اعضای تناسلی پسرانه خاهد داشت... خیلی نگران شدم.درسته؟ لطفا راهنمایی فرمایید ممنون
پاسخ:
با سلام 
خیر 
با توجه به نظر پزشک دوره درمان با دارو را کامل کنید
جای نگرانی نیست 
سلام من هفته ۵ بارداری هستم و آمپول پرولوتون به علت لکه بینی برام تجویز شده. من نزدیک ده سال است که چندین توده فیبروآدنوما در سینم دارم این دارو مشکلی به وجود نمیاره؟
پاسخ:
با سلام 
خیر
سلام
دکتر برای پرولوتون 250 تجویز کرده ولی فقط تونستم 500 اونو گیر بیارم. آیا میشه نصفش رو بزنم؟ یعنی نصف بزنم میشه 250؟
پاسخ:
با سلام بله
سلام خسته نباشید . دکتر برای من این دارو رو تجویز کرده و داروخانه گفته بود که نصفه بزنم اما اشتباهات دوتای اول رو کامل زدم مشکلی پیش میاد ؟
پاسخ:
با سلام 
خیر
من از امپول پروتولون استفاده میکردم الان نیست لطفا مشابه خوبش رو معرفی کنید فمولایف خوبه یا نه
پاسخ:
با سلام
دارو باید با نظر پزشک جایگین شود
با سلام.پرولوتون ۵۰۰ می تونه بیشتر از یک هفته تاثیر داشته باشه؟
پاسخ:
با سلام 
بله 
سلام- دکتر برا خانمم که ۴۱ سالشه و چند بار سابقه سقط داشته و دو قلو بارداره، تجویز کرده 
ولی گیر نمیاد. از کجا گیر بیارم. استان مرکزیم. ممنون.
سلام خسته نباشید 
من از هفته ١٨ بارداری تا هفته ٣٧ هفته ای ١ امپول پرولوتون ٢٥٠ میزدم بعد زایمانم صورتم به شدت جوش زده عوارض امپوله؟
پاسخ:
با سلام 
بله احتمال دارد 
سلام
من هفته ۲۳ هستم.از هفته ۱۶ پرولوتون زدم
امروز در حین تزریق دچار تنگی نفس و سرفه شدم دقیقا بالا گلاریس اشاره کرد بهش .به همون صورت و ۵ دقیقه سرفه و...
آیا ادامه بدم؟و اینکه بار اول بود اینجوری شدم
پاسخ:
با سلام 
با توجه به نیاز شما به این دارو لطفا با پزشک متخصص خود مشورت نمایید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی