داروخانه دکتر محمد صادق زارعی نژاد

تجویز و تعیین دوز دارو به عهده پزشک می باشد و وبلاگ داروخانه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص مصرف خود سرانه دارو ندارد.لطفا جهت سفارش اقلام دارویی مورد نظر با شماره 07153310646 تماس بگیرید.

داروخانه دکتر محمد صادق زارعی نژاد

تجویز و تعیین دوز دارو به عهده پزشک می باشد و وبلاگ داروخانه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص مصرف خود سرانه دارو ندارد.لطفا جهت سفارش اقلام دارویی مورد نظر با شماره 07153310646 تماس بگیرید.

این وبلاگ اهداف ذیل را پیگیری می کند:

- ارایه اطلاعات در مورد داروخانه٬ اقلام موجود ٬ نحوه خدمات٬اقلام کمیاب و...
- توصیه های دارویی در جهت اصلاح فرهنگ مصرف دارو
- مسائل روزمره داروخانه
- پاسخ به سوالات دارویی و معرفی داروهای جدید
- ساخت داروهای ترکیبی
- مشاوره پوست و مو
- مشاوره محصولات آرایشی و بهداشتی و معرفی برندهای جدید
- مکمل های ورزشی و رژیمی

+از شما دوستان عزیزم (همکاران ارجمند داروساز و پزشک ـ علاقمندان به دارو و درمان وبیماران محترم) خواهشمندم ما را در رسیدن به این هدف یاری نمایید.

هرگونه بهره برداری با ذکر منبع مجاز میباشد.

آخرین مطالب

کپسول ژینوفیلوس


کپسول ژینوفیلوس، Gynophilus
کمپانی سازنده :Labratoires LYOCENTRE


شکل دارویی: کپسول 


این دارو شامل زنجیره های لاکتوباسیل است که برای درمان وجلوگیری از عفونت های واژینال ناشی از قارچ و باکتری ها دستگاه تناسلی زنان و ناراحتی هایی مثل سوزش ،تغییر رنگ و خشکی واژینال استفاده میشود .


دستورالعمل مصرف:



جهت درمان به مدت ٧ روز ، روزی ٢ بار و به عنوان درمان نگهدارنده به مدت ١٤ روز، روزی ١ عدد به صورت واژینال استعمال شود.


جهت استفاده راحت تر کپسولها را با آب مرطوب کنید.




داروی فوق در داروخانه موجود میباشد.








نظرات  (۱۲)

سلام ایا این دارو ارسال پستی هم دارد؟
پاسخ:
با سلام 
بله 

ببخشید توی نسخه چجوری نوشته میشه؟چند میلی یا گرم و چندعدد؟؟؟
پاسخ:
با سلام 

با توجه به شدت عفونت ،براساس تعداد تجویز میشود
با عرض سلام من به مدت چند روزه عفونت پنیری شکل گرفتم میتونم از این کپسول ژینو فیلوس استفاده کنم؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدید
پاسخ:
با سلام 
بله 
سلام میخواستم بپرسم در زمان پرید هم میشه استفاده کرد ؟؟؟
پاسخ:
با سلام 
بهتر است در این دوران استفاده نگردد
سلام خسته نباشید من برای درمان عفونت به داروخانه ای مراجعه کردم و این محصول رو میخواستم اما مجود نداشتن و به من شیاف واژیسان دادن ، آیا اون هم به اندازه ژینوفیلوس موثره ؟ ممنون میشم پاسخ بدید 
پاسخ:
با سلام 
ترکیب دارویی متفاوت است و در صورتی که ژینوفیلوس تجویز شده تنها با نظر پزشک داروی جایگزین استفاده شود
  • فاطمه محمدی
  • با سلام ،دکترم به من کپسول ژینوفیلوس به مدت 14 روز تجویز کرد اما من بعد از هفت روز پریود میشم میتونم بعد از پریودی بقیه رو مصرف کنم از تاثیرش کاسته نمیشه

  • فاطمه محمدی
  • با سلام ،دکترم به من کپسول ژینوفیلوس به مدت 14 روز تجویز کرد اما من بعد از هفت روز پریود میشم میتونم بعد از پریودی بقیه رو مصرف کنم از تاثیرش کاسته نمیشه

    پاسخ:
    با سلام 
    خیر در این دوران میتوانید استفاه نکنید
    سلام میخواستم بدونم با لاکتواژ یکی است؟

    پاسخ:
    با سلام
     خیر
    با سلام
    بعد از روز دوم مصرف ژینو فیلوس کمی خون از بدنم خارج شد مصرف دارو را ادامه دهم یا قطع کنم؟با تشکر
    پاسخ:
    با سلام 
    خیر ارتباطی به مصرف این دارو ندارد 
    سلام خسته نباشید من در روز سوم مصرف قرص ژینوفیلوس پریود شدم الان چکار کنم مصرف رو قطع کنم یا ادامه بدم؟!امکانش هست بعد از پریودم ادامه داد
    پاسخ:
    با سلام بله بعد از اتمام دوره ی پریودی استفاده نمایید
    با سلام و احترام 
    آیا ژینوفیلوس در بارداری مجاز است 
    متشکرم
    پاسخ:
    بستگی به نظر پزشک دارد
    سلام من این دارو رو تهیه کردم ولی فقط پنج ماه از انقضاش مونده و تولیدش2016 هست به نظرتون اثرش کم نمیکنه؟
    پاسخ:
    خیر مشکلی ندارد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی