داروخانه دکتر محمد صادق زارعی نژاد

تجویز و تعیین دوز دارو به عهده پزشک می باشد و وبلاگ داروخانه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص مصرف خود سرانه دارو ندارد.لطفا جهت سفارش اقلام دارویی مورد نظر با شماره 07153310646 تماس بگیرید.

داروخانه دکتر محمد صادق زارعی نژاد

تجویز و تعیین دوز دارو به عهده پزشک می باشد و وبلاگ داروخانه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص مصرف خود سرانه دارو ندارد.لطفا جهت سفارش اقلام دارویی مورد نظر با شماره 07153310646 تماس بگیرید.

این وبلاگ اهداف ذیل را پیگیری می کند:

- ارایه اطلاعات در مورد داروخانه٬ اقلام موجود ٬ نحوه خدمات٬اقلام کمیاب و...
- توصیه های دارویی در جهت اصلاح فرهنگ مصرف دارو
- مسائل روزمره داروخانه
- پاسخ به سوالات دارویی و معرفی داروهای جدید
- ساخت داروهای ترکیبی
- مشاوره پوست و مو
- مشاوره محصولات آرایشی و بهداشتی و معرفی برندهای جدید
- مکمل های ورزشی و رژیمی

+از شما دوستان عزیزم (همکاران ارجمند داروساز و پزشک ـ علاقمندان به دارو و درمان وبیماران محترم) خواهشمندم ما را در رسیدن به این هدف یاری نمایید.

هرگونه بهره برداری با ذکر منبع مجاز میباشد.

آخرین مطالب

کرم الیدل، Elidel

کرم الیدل،  Elidel

 

PIMECROLIMUS

 

 

 

شکل دارویی: کرم یک درصد 15 گرمی


موارد مصرف: درماتیت آتوپیک , اگزما



مکانیسم اثر: :مهار آزاد سازی سیتوکین ها (موادی در سیستم ایمنی که سبب التهاب قرمزی و خارش میشوند) از سلول های Tcellو ماست سل ها

دوز مصرف: روزی 2 بار در محل مورد نظر


 

نکات: 
 

از تماس با نور آفتاب یا نور مصنوعی شدید پرهیز کنید.
بعد از مصرف کرم میتوانید از یک نرم کننده استفاده کنید.
اگر بعد از 6 هفته علائم بیماری بهتر نشد مصرف کرم را قطع کنید.

 

 


در صورت عفونی بودن درماتیت آتوپیک ابتدا آنتی بیوتیک موضعی استفاده شود سپس دارو جهت اگزما مصرف شود.


عوارض جانبی:


بیشترین عارضه جانبی احساس گرمی و سوزش در محل است که معمولا در شروع درمان است و به تدریج رفع میشود.


احتمال افزایش ریسک عفونت های فولیکولیت Herpes simplex , molluscum contagioscum impetigo با این دارو زیاد میشود.

 

 

 

 

داروی فوق موجود نمیباشد

نظرات  (۵۵)

سلام
یه لکه های سفید دور چشم پسرم ایجاد شده و دکتر کرم الیدل رو تجویز کرد 
آیا موثر واقع میشه ؟؟
پاسخ:
با سلام 
بله لطفا دوره درمان را کامل کنیدو مصرف کرم به صورت متناوب باشد
این کرم برای پی سی یا برس به من دادن وخیلی عالی تمام نواحی کاملا خوب شد... اما تو آفتاب که میرم دوباره ایجاد میشه پس رعایت کنید و تو آفتاب زیاد نوید... فقط قیمتش یکم زیاد.. من از 30 تومن خریدم الان فکر کنم 120 شده 
پاسخ:
خیر مبلغ کرم با توجه به شرکت تولید کننده ٣٠٠٠٠ و ٩٠٠٠٠ تومان است 
سلام 
من دور لبم دچار اگزما شده 
و دکتر برام این کرم رو تجویز کردن 
چه زمانی از روز بهتره ازین کرم استفاده کنم
یا چطور باید مصرف کنم 
دستور خاصی داره؟
پاسخ:
با سلام 
تا 3بار در روز هم میتوانید استفاده نمایید.
سلام.
دکتر  برا دختر شش ماهه بنده تجویز کرده .ولی رو کاتالوگ کرم نوشته زیر دو سال استفاده نشود .به نظر شما  استفاده کنیم یا نه؟دخترم از ناحیه صورت و پا اگزما داره
پاسخ:
با سلام 
با توجه و تشخیص پزشک مصرف کرم اشکالی ندارد
نوشته مصرف طولانی مدتش سرطانزاست
سلام 
من روی گونه ام و بالای ابرو هام و همینطور روی قسمت پایینی گردنم نقاطی سفید رنگ ایجاد شده که حاشیه هایی بسیار واضح دارد و در صورت مصرف صابون روی خود پوست می اندازد ، احساس گرما و سوزش هم که از عوارض کرم پیمکرولیموس هستش نمیکنم.
حدس خودم بیماری لوپوس است زیرا به محض این زیر تابش مستقیم خورشید قرار میگیرم بیماری تشدید می شود ، دو پزشک مجزا هم این کرم موضعی را برای بنده تجویز کردند ، با مصرف شش هفته مکرر و حتی بیشتر هیچ تغیری بر روی محل نقاط سفید ایجاد نشد و فقط این نقاط تغییر رنگ میدهند.
تشخیص اولیه بنده قارچ بود که با مصرف دارکی کلوتریمازول هم بهبود نیافت .من دانشجوی رشته ی پزشکی هستم ،اما هرگز نتوانستم علت این بیماری طولانی را که به مدت چهار سال روی پوست من است را کشف کنم ،لطفا کمکم کنید . پزشک های دیگر نیز همگی شبیه هم هستند و هیچ کدام نظری یکسان درباره این نقاط روی پوست من ندارند.😢😢
پاسخ:
با سلام 
با توجه به توضیحات شما احتمال لوپوس وجود دارد اما برای تشخیص دقیقتر نیاز به بررسی و معاینات بیشتری است 
سلام برای بیماری ویتیلیگو باید از پماد الیدل یک درصد استفاده کرد یا پماد الیدل ۱۰ میلی گرم  در ۳۰ گرم؟
پاسخ:
با سلام 
بستگی به نظر پزشک دارد
باسلام من مدت چهار سال ازاگزمای شدید صورتم رنج میبردم تا اینکه دکتر محمدصادق کلانتری توبیمارستان رازی پماد الیدل روواسم تجویز کرد انگارمعجزه شد ازبس صورتم خوب شده واقعا ازشون سپاسگذارم 
باسلام من مدت چهار سال ازاگزمای شدید صورتم رنج میبردم تا اینکه دکتر محمدصادق کلانتری توبیمارستان رازی پماد الیدل روواسم تجویز کرد انگارمعجزه شد ازبس صورتم خوب شده واقعا ازشون سپاسگذارم 
با سلام. پوست صورتم بعد از یک روز بعد استحمام خشک و پوسته پوسته میشه و مجبورم هر ۳ روز برم حموم و پوست صورتمو اول صابون بزنم و بعد با انگشت صورتمو با انگشتام چرک بکشم تا پوستهای مرده م بره. ممنون میشم بفرمایید آیا این کرم که معرفی کردید بدردم میخوره؟
پاسخ:
با سلام 
خیر 
از کرمهای مرطوب کننده استفاده نمایید.
سلام من دخترم ۴ماهه هست دوماهه درگیر اگزماست و دستهاشو خیلی میخارونه به حدی ک زخم و دچار خشکی میشود و بعد هم مایعی ازدستاش بیرون میاد بردم دکتر پوست بهش کرم کورتون دار دادن گفتن بزن وقتی خوب شد بعداگه شروع شد دوباره قرمز بشخ ازین کرم بزن الان دارم ازین کرم استفاده میکنم دوروزه تاحالا تاثیری نداشته ایا تاثیرش در طولانی مدته؟؟؟ایا اگزمای فرزند من خوب میشه و یا همیشه باید بااین بیماری دستو پنجه نرم کنه
پاسخ:
با سلام 
لطفا دوره ی درمان را با توجه به نظر پزشک معالج کامل نمایید.

باسلام خسته نباشید
من ۴ساله بیماری درماتیت سبورئیک دارم و اطراف بینی، چانه و بیا ابرو قرمز و پوسته پوسته میشه میخواستم بدونم ایا این کرم برای بیماری من‌مفیده یان؟  اگر مفیده طریقه مصرفش رو بی زحمت بگید.  باسپاس
پاسخ:
با سلام 
با توجه به نظر پزشک معالج منع مصرف ندارد
سلام خسته نباشید
ایا این کرم برای بیماری ددماتیت سبورئیک مفیده یان؟  
اگر مفیده چجوری باید مصرف کرد؟  شما برای درماتیت سبورئیک چه دارویی پیشنهاد میدین؟
پاسخ:
با سلام 
با توجه به نظر پزشک معالج منع مصرف ندارد
سلام 
پسر شش ماهم دارای اگزمای پوستی است و توسز دکتر پماد الیدل براش تجویز شد آیا منع مصرف ندارد؟ چون تو سایت خوندم زیر دو سال مصرف نشود خیلی نگران شدم لطفا جواب بدین
پاسخ:
با سلام 
با توجه به تجویز پزشک خیر 
سلام شب بخیر
ببخشید من الان ۶ماهه صورتم زیر چشمم و روی گونه ام و روی چونه ام لکه های سفید رنگ زده،پوست کاملا خوشکی دارم،چهار روز پیش رفتم پیش متخصص بهم داروی ترکیبی و الیدل دادن که چهار روز دارم استفاده میکنم ولی تاثیری نداشت،کی نتیجه میده،چقد طول میکشه؟
ناگفته نمونه که پارسال هم زمستون لک زده صورتم ولی پارسال بتامتازون دکتر تجویز کرد امسال بتامتازون استفاده کردم ولی نتیجه نداد بااینکه پارسال نتیجه داد
پاسخ:
با سلام
لطفا در مصرف داروها صبور باشید و طول دوره درمان را کامل نمایید
با سلام
من دچار درماتیت سبوره هستم خواستم ببینم کرم الیدل برای یبوره واقعا موثره؟
قبلا هم کرم کلو ال دی اس استفاده میکردم خیلی خوب بود اما بعدش دیگه جواب نمیداد
پاسخ:
با سلام 
با پزشک متخصص مشورت نمایید 
سلام من حدود ی سال بر اثر استفاده اکنومیس رو چونم سبوریک گرفتم البته تشخیص دکترا اینه  گاهی تشدید میشه قرمز و خارش دارم دکتر برام تجویز کرده این کرم خوبه برا این بیماری ؟؟و این که میشه ضد افتاب زد؟؟
پاسخ:
با سلام 
بله این دارو برای درمان موثر است 
ابتدا این کرم را استفاده کرده و 15 الی 20 دقیقه بعد از ضد افتاب استفاده نمایید
سلام من پوست صورتم شدیدا قرمز میشه مثل افتاب سوختگی پوستم خشکه پزشک این پماد برام‌نوشته آیا استفاده کنم؟
پاسخ:
با سلام 
بله با توجه به نظر پزشک مصرف نمایید.
با عرض سلام و خسته نباشید .من 21 سالمه و جوش های ریز و زیر پوستی در ناحیه گونه ها و پیشونی میزنم و پوست صورتم چرب هست .من میتونم از کرم elidel استفاده کنم؟در ناحیه ای که جوش دارم بزنم؟چند بار در روز استفاده کنم؟چ مدت میتونم از این کرم استفاده کنم؟عوارضی ایجاد نمیکنه؟در رابطه با چرب بودن پوستم کمک کنید؟چ کار باید انجام بدم!!!!
پاسخ:
با سلام 
خیر  مصرف این دارو در اینباره توصیه نمیشود
برای ناحیه تناسلی هم میشه استفاده کرد برای بیماری ویتیلیگو
پاسخ:
با سلام 
بلی
سلام من تقریبا یک سالی میشه تو صورتم لک سفید افتاده  و همون دو قسمت سفیدی  صورتم کمی پوست پوست میشه هر چی دکتر رفتم خوب نشد رفتم دکتر پوست پماد الیدل نوشتن  از وقتی کرم رو می زنم پوست پوست نمیشه ولی همچنان کمی سفید هست نمی دونم چی کار کنم می ترسم پیسی باشه لطفا راهنماییم کنید
سلام من تقریبا یک سالی میشه تو صورتم لک سفید افتاده  و همون دو قسمت سفیدی  صورتم کمی پوست پوست میشه هر چی دکتر رفتم خوب نشد رفتم دکتر پوست پماد الیدل نوشتن  از وقتی کرم رو می زنم پوست پوست نمیشه ولی همچنان کمی سفید هست نمی دونم چی کار کنم می ترسم پیسی باشه لطفا راهنماییم کنید
پاسخ:
با سلام 
به درمان با این دارو ادامه دهید.
سلام دوستان ..من بیست و‌پنج سال گرفتار اگزمای سبوره درماتیت بودم و انواع دکترهای پوست رفتم و کم و زیاد میشد گاهی خوب و گاهی بد..در هر حال من بعد بیست و پنج سال بالاخره رفتم پیش متخص الرژی و یه ازمایش تقریبا گران قیمت برام نوشت و مشخص شد که به شدت حساسیت به مخمرات دارم...مدتیه رعایت میکنم و الان خیلی خوبم..در ضمن در اوج بیماریم توسط همون پزشک الرژی با پماد الیدل اشنا شدم که بسیار کارساز بود جهت تسکین قرمزی و پوست اندازی..و بعد از اون دیگه سعی کردم از مخمرات مثل نون و ماست و پنیر و نوشابه و دلستر و ترشی و خیارشور و...استفاده نکنم و الان خیلی بهترم
سلام، برای برص الیدل استفاده میکنم. اما امروز در داروخانه ها الیدل نبود! چرا؟ 
سلام، برای برص الیدل استفاده میکنم. اما امروز در داروخانه ها الیدل نبود! چرا؟ بندرعباس
پاسخ:
با سلام
 در هیچ داروخانه ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام من چندماهی هست چندتا لکه سفید رنگ رو گونم زده دکتر که رفتم گفتن حساسیت پوستی و کاهش رنگدانه هست پماد الیدل نوشتن این پماد تاثیر داره؟ واقعا لکه رو می بره؟
پاسخ:
با سلام 
بله موثر است لطفا دوره درمان را کامل انجام دهید
سلام میشه لطف کنید شماره تلفن داروخانه رو برام بفرستید،نیاز به کرم الیدل دار برا فرزندم که دکتر تجویز کرده٫ولی تمام داروخانه های شیرازژروگشتم گیرم نیومد09178521822
پاسخ:
با سلام 
متسفانه موجود نیست 
تلفن داروخانه در سایت موجود است 
با سلام:
من 10 سال پیش روی لبم لکه ای افتاد پزشک گفت لکین پلان هست داروهایی داد ولی بر طرف نشد الان رو دست و صورتم افتاده رفتم دکتر از این پماد داد.خواستم بپرسم اثری روی این بیماری داره؟ میشه در مورد بیماریم راهنماییم کنید
پاسخ:
با سلام بله داروی موثری ست اما متاسفانه فعلا موجود نیست 
سلام شش سال پیش بعد از عمل رینو پلاسی ، باله  های بینی قرمز شد و به همراه خارش و پوسته ریزی شروع شد از پماد فلوئوسینولون و کتوکونازول بصورت ترکیبی استفاده کردم  تا یه مدت خوب ولی بعد چند سال دیگه جواب نداد که بجای فلوئوسینولون پماد تریامسینولون ان ان استفاده کردم ولی ان هم جواب نداد تدر حال حاضر فقط از  پماد مگاکورت استفاده میکنم که اون مدتی است دیگر جواب نمیدهد قرمزی ،خارش و پوسته ریزی بر روی باله های بینیم و گونه و بین دو ابرو گسترش پیدا کرده و در حال پیشروی است لطفا کمکم کنید .
پاسخ:
با سلام 
لطفا با توجه به این شرایط به پزشک متخصص مراجعه نمایید این موردی نیست که به صورت مجازی درمان شود و نیاز به معاینه و بررسی دقیق دارد
با سلام من قصد بارداری دارم ولی بخاطر بیماری ویتیلیگو دکترم این دارو رو برای تجویز کرده البته با اطلاع از قصد من میخواستم بدونم مشکلی نداره تا زمان بارداری استفاده کنم؟
پاسخ:
با سلام 
خیر مصرف ان مانعی ندارد
سلام . من دکتر پوست برام کرم الیدل تجویز کردن چند روز پیش اما تو داروخانه ها پیدا نمیشه . لطف کنید بفرمایید کجا میتونم تهیه کنم
پاسخ:
با سلام 
متاسفانه در حال حاضر موجود نیست 
سلام.من اگزمای پوستی داشتم که متخصص پوست کرم ساختگی تجویز کرد و خوب شد ولی جای اون ب صورت لک سفید موند ک کرم الیدل رو تجویز کردن
تمام شهر را گشتم کرم نیست!!!!!!
مشهد
چ باید کرد؟مشابه داره؟
پاسخ:
با سلام 
متاسفانه خیر در بازار داروئی موجود نیست 
سلام. من هر چه گشتم ندیدم از تهران تا بیرجند خودمدن لطفا اگه کسی میدونه کجا گیر میاد راهنمایی کنه شدیدا لازمه... پیام دهید لطفا 
۰۹۳۳۷۵۶۱۳۹۲
باسلام من پارسال تابستون لکهای سفیدی روی صورتم زدم ودکتر برام پماد الیدل رو تجویز کرد وخوب شدم الان چندروزی است دوباره لکهای سفید زده صورتم الان هرداروخانه ایی میرم میگن این پمادو دیگه نمیاریم فقط یه داروخانه گفت ایرانیه این پمادو داریم میخواستم بدونم ایرانی این پماد همون تاثیر اصل پماد رو داره؟
باسلام من پارسال صورتم لکهای سفید زدو دکترکرم الیدل رو تجویز کردوخوب شدم الان چندروزی هست دوباره ازاین لکها صورتم زده هرداروخونه ایی رفتم گفتن این دارو رودیگه نمیاریم فقط یک داروخونه گفت ایرانیه این دارو راداریم میخواستم بدونم ایرانی این کرم همون تاثیر رو روی پوست میزاره؟
پاسخ:
با سلام 
متاسفانه فعلا موجود نمیباشد 
بله میتوانید از ایرانی این دارو استفاده نمایید
با سلام
در صورت امکان بفرمایید کرم رو از کجا باید تهیه کرد هیچ داروخانه ای موجود نیست
پاسخ:
با سلام 
متاسفانه فعلا در بازار دارویی موجود نیست 
سلام.من حساسیت تماسی از بچگی به مواد شوینده دارم.جدیدا چند مورد دیگه مثل لاتکس هم به حساسیتم اضافه شده. پماد الیدل برا حساسیت من خوبه استفاده کنم.ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ:
با سلام 
بله برای درمان اگزما کاربردی ست 
سلام 
من ویزیت شدم یه پماد ساختنی بهم دادن خارشش خوب شد ولی لک ها نرفت الان پیشه یک دکتر دیگر ویزیت شدم الان این پماد تجویز شده اول که خیلی بد گیر میادم دوم مترسم استفاده کنم به بقیه جاهای بدنم سرایت کن لطف راهنمای کنید استفاده کنم یا پیشه یه دکتر دیگه ویزیت بشم
پاسخ:
با سلام 
متسفانه فعلا در بازار دارویی موجود نیست 
برای جایگزینی دارو با متخصص مشورت نمایید
سلام از این کرم موجود دارید؟
پاسخ:
با سلام 
خیر متاسفانه فعلا موجود نیست 
سلام و خسته نباشید سوال داشتم در مورد قیمت پماد الیدل 15 گرمی.ممنون
پاسخ:
با سلام 
متاسفانه در حال حاضر موجود نمیباشد و قیمت ان مشخص نیست 
با سلام لطفا مرکز پخش پماد elidel  در تبریز را به شماره 09144111568ارسال فرمایید
پاسخ:
با سلام متاسفانه در حال حاضر در بازار دارویی موجود نمیباشد
سلام خسته نباشید من از پماد الیدل برای پیسی استفاده میکنم ک داره تموم میشه آیا با توجه ب تحریم دارو ها این دارو هم تحریم شده یا نه؟ 

پاسخ:
با سلام 
متاسفانه فعلا موجود نیست 
با سلام و احترام... اگزمای پلکی دارم و به تازگی مصرف الیدل را شروع کرده ام. لبهایم نیز به تشخیص پزشک اگزما دارد.... آیا میتوانم الیدل را به لبهایم نیز بزنم؟
پاسخ:
با سلام بله مانعی ندارد 
سلام 
من به مدت چهار ماه هست ناحیه اطراف دهانم چونه و همینطور اطراف بینیم دونه ای ریزی زده که بعضی اوقات کم رنگ هستن ولی بعضی اوقات خیلی پررنگ میشن این دونه ها فاقد چرک هستن میخواستم بدونم میتونم از این پماد استفاده کنم ؟ نمیدونم حساسیت به چی دارم در حال حاضر قرص سپرترون کامپاند و اسپیرونولاکتون ٢٥ رو استفاده میکنم
پاسخ:
خیر لطفا برای تشخیص دقیق به پزشک مراجعه کنید
سلام وقت به خییر ایا کرم الیدل برای ویتیلیگو مفید هست یعنی لکه از بین میبره و یا جلوگیر میکنه از اینکه در قسمتهایی دیگه پیدا نشه و اینکه کرمهای همین اسم در خارج از ایران مفید هست؟
پاسخ:
بله 
سلام  چند ماهیه که گوشه لبهام و  کشاله رانم  لکه سفید ایجاد شده به پزشک مزاجعه کر.دم گفت پیسیه برام پماد کتریل و قرص فولیک اسید تجویز کرد و گفت تا یک ماهه دیگه اگه جواب نداد مجددا مراجعه کنم . بعد یک ماه بهبودی کمی ظاهر شد .پس از مراجعه مجدد اعلام شد به علت نداشتن مو در گوشه لب بایستی الیدل مصرف بشه از اینرو روی گونه ام بتازگی لکه های جدید شکل گرفته لطفا راهنمابی کنید چکار کنم  پیش کدوم دکتر برم که بر طرف کنه آیا خوب میشه
پاسخ:
کرم تجویز شده را استفاده کنید
سلام من روی دست هام به صورت قرینه لک سفید دکتر گفت امکان داره پیسی باشه کرم الیدل دادن من یک قسمت های دیگه از پوستم رو هم فکر میکنم درگیر کرده میتونم از این کرم بزنم یعنی اگر این کرم به جاهای سالم پوست بخورد مشکلی ایجاد میکند با تشکر
پاسخ:
خیر
با سلام و تشکر از توضیحات؛
تاکید شده که با مصرف این دارو، از قرارگرفتن در معرض آفتاب خودداری شود.
با استفاده از این کرم مثلا بر روی صورت و با خروج از خانه، چاره ای غیر از قرارگرفتن در معرض خورشید نیست! برای این موضوع چیکار میشه کرد؟
پاسخ:
کلاه
نقاب
مصرف کرم در شب
سلام.دخترم سه سالشه یه ماهی میشه که روی دستش دو تا لک سفید بزرگ افتاده.دکتر تشخیص ویتیلیگو دادن. پماد ترکیبی دادن دو هفته استفاده کرد جواب نداد.الان ده روزه که پماد الیدل رو تجویز کردن و دارم براش میزنم ولی هیچ تغییری نکرده 
پاسخ:
برای درمان لطفا صبور باشید و دوره ی درمان را کامل کنید
سلام،برای بیماری ویتیلیگو از پماد الیدل 1% باید استفاده کرد یا 10میلی گرم در30 گرم؟
پاسخ:
بستگی به تجویز پزشک دارد
سلام من این کرمو دارم چند ماه از تاریخ مصرفش گذشته و چن وقته باز بوده و استفاده نشده بود رفتم دکتر دوباره همین کرمو داد همین کرمم خوبه یا یکی دیگه بخرم؟ 
پاسخ:
خیر داروی تاریخ گذشته استفاده نکنید لطفا

سلام من برای برص از الیدل استفاده میکنم که تاثیراتش خیلی خوبه ولی باعث سوزش چشمم میشه مشکلی نداره؟

پاسخ:
در اطراف چشم نباید استفاده شود
  • مهدیه رامندى
  • سلام 

    دکتر کرم الیدل رو برام تجویز کردن ولى هیچ جا پیداش نمیکنم

    باید چیکار کنم؟

    پاسخ:
    متسفانه موجود نیست

    سلام مشابه ایرانی البدل رو بفرما بید من بیماری برص دارم اگه پماد دیگه توصیه می کنید ممنون میشم  راهنمایی کنید.

    پاسخ:
    سلام
    تاکرولیموس

    با سلام و احترام

    میخواستم بدونم میتونم یک عدد از این کرم را بگیرم چون تحت نظر پزشک تحت درمان هستم این کرم برام خیلی لازم است

    پاسخ:
    متاسفانه موجود نیست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی